Sabtu, 24 Ogos 2013

vco catalyst : Suplement untuk orang lelaki

Salam dan hai ... kali ni saya nak berkongsi suatu kisah .. bukan sebab nak lariskan jualan vco saya ni , tapi jujurnya la .. saya seorang yang suka makan suplement macam-macam jenis vitamin saya cuba dan ada yang dah di amalkan. Saya biasa dengar orang kata makan itu awet muda , makan ini awet muda saya pun makan. Semuanya untuk kesihatan. Dan ya ... sungguh pun begitu allhamdulillah .. bukan nak bangga , tetapi sekurang-kurang nya kita kurang lah jatuh sakit .. kalau selalu demam pun susah juga nak jaga anak-anak kan.


vo catalyst : juga sesuai untuk di jadikan suplement orang lelaki
Suami saya seorang yang tak suka makan ubat , apatah lagi vitamin tambahan , segala jenis diet dia tak pernah kisah pun. Dah la merokok .. sekali terkena penyakit darah tinggi dan di masukkan ke wad , selama 2 bulan dia bercuti .. duduk rumah ..  kerana serangan stroke di kepala nya , nasib la bukan seluruh badan.

Dua bulan pelbagai ubat di beri termasuk beberapa suplemen , vitamin b complex , asid folic dan juga vitamin c juga di bekalkan. Bukan sahaja tekena serangan darah tinggi kerana kuat bekerja tetapi beliau juga tak jaga pemakanan seharian , vitamin apa pun tak ambil ..


Maka selama lebih kurang 7 bulan selepas keluar dari wad , darah tinggi nya tak pernah normal , asyik tinggi sehingga saya paksa beliau ambil suplement vco catalyst ni . Allhamdulillah , walau selang-selang dia amalakan vco tetapi dia tetap ambil atas nasihat saya. Dan .. tekanan darah tiggi tu kembali normal.

Allhamdulillah syukur sangat-sangat.

Mana tidak nya , jika tekanan darh tinggi di khutiri beliau akan pitam bila - bila masa je , di khuatiri mendapa serangan stroke bila-bila masa sahaja.

Lagi tak best . bila balik kerja dia rasa penat , kurang bertenaga , sakit kepala dan asyik nak marah-marah.

Allhamdulllah sekarang dah tak ada semua tu.

Jadi orang lelaki kena juga amalkan apa-apa suplement , jangan takut membazir .. jaga kesihatan , jaga pemakanan .. badan tu nak guna lama .. nak besarkan anak - anak kan ???

Jadi RM39.90 untuk vco tidak lah mahal mana , sekotak ada 60 biji kapsul .. ngam untuk sebulan.

Jangan segan nak order .. terus je sms / whatsapp nak berapa kotak vco , tahu la saya balas nanti. :)